rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 166   |   Dodanych dzisiaj: 887

Usługi minikoparką koparko-ładowark ...

Usługi minikoparką koparko-ładowark ...
Oferujemy usługi , roboty ziemne minikoparką oraz koparko-ładowarką , dostępne też wywrotki do 3,5 tony Zakres usług obejmuje wszelkiego rodzaju wykopy np. pod studnie , zbiorniki ...

Rzeszów, Plac Wolnoś ...

CENA:
599000


Zobacz

Usługi ogrodnicze

CENA:
0


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 563 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Opis Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci zatrudni osobę na stanowisko specjalisty ds.kadr i płac. Zakres obowiązków: 1. Obsługa finansowo-księgowa wyodrębnionej jednostki organizacyjnej Fundacji. 2. Przygotowywanie sprawozdawczości finansowo-księgowej, 3. Sporządzania list płac z tytułu umów o pracę oraz cywilno-prawnych. 4. Terminowe wykonywanie bieżących płatności za zobowiązania wynikające z faktur zakupowych, wynagrodzeń oraz pozostałych zobowiązań. 5. Dekretowanie i księgowanie list płac oraz uzgadnianie kont rozrachunkowych z tytułu wynagrodzeń, ubezpieczeń grupowych, potrąceń komorniczych, rozliczeń z ZUS i US oraz pozostałych rozrachunków wynikających z list płac. 6. Dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie finansowo- księgowym Optima 7. Pobieranie wydruków wyciągów bankowych placówki i ich księgowanie. 8. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej. 9. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych. Wymagania: 1. Wykształcenie kierunkowe: ekonomia, finanse, rachunkowość itp. 2. Prawo jazdy kat B. 3. Teoretyczna i praktyczna znajomość aktualnie obowiązujących przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych. 4. Dodatkowym atutem będzie znajomość programu księgowego Optima.

Dodane : 2025-05-14 10:27 + czytaj więcej

Firma ARMA wspierająca zatrudnienie osób niepełnosprawnych , lider w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz utrzymania czystości zatrudni: Sprzątaczkę biurową w Rzeszowie ul. Wspólna od 14 do 22 Opis stanowiska: - sprzątanie pomieszczeń socjalnych, biur itd., Wymagania: - orzeczenie o niepełnosprawności, Oferujemy: - pracę w dużej i stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, - zatrudnienie na umowę o pracę na 0,75 etatu z możliwością przedłużenia na pełny etat (także możliwość pracy na pół etatu) - wynagrodzenie od 3999 brutto -przeszkolenie oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy , - możliwość skorzystania z funduszu skierowanego dla osób niepełnosprawnych oraz świadczeń socjalnych: dofinansowanie do leków , dofinansowanie do okularów dofinansowanie turnusu rehabilitacyjnego Rekrutacja 7 8 5 5 1 0 3 0 7 kierownik 667 620 115

Dodane : 2025-05-14 13:00 + czytaj więcej

Twój zakres obowiązków identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i aktualizowanie bazy danych potencjalnych klientów, analiza oczekiwań klientów pod kątem nowych szans biznesowych, budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z klientami, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych, raportowanie bezpośrednio do Właściciela firmy. Współpraca z Przedstawicielami handlowymi Nasze wymagania doświadczenie w obszarze prospectingu, sprzedaży, doradztwa, telemarketingu, znajomość procesów sprzedaży oraz technik pozyskiwania klientów, umiejętność pracy z bazami danych i narzędziami CRM, pro aktywność i zdolność do samodzielnej pracy, doświadczenie w sprzedaży B2B, umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, motywacja i zaangażowane. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w jednej z branż: telemetrycznej, motoryzacyjnej lub związanej z obsługą floty pojazdów. Oferujemy elastyczną formę zatrudnienia dostosowaną do Twojej sytuacji (umowa zlecenie, umowę o pracę lub współpraca w oparciu o własną działalność gospodarczą), wynagrodzenie podstawowe i przejrzysty system prowizji, narzędzia pracy (laptop, telefon), co najważniejsze - domowa, niekorporacyjna atmosfera.

Dodane : 2025-05-14 18:18 + czytaj więcej

Wiadomości Twoje konto id: Twoje konto: Ogłoszenia Wiadomości Płatności Szukam pracy Ustawienia Twoje przesyłki Obserwowane: Ogłoszenia0 Wyszukiwania0 Wyloguj Strona głównaPracaBudowa / remontyBudowa / remonty - PodkarpackieBudowa / remonty - Rzeszów Dodane Dzisiaj o 22:22 CIEŚLA Szalunkowy / MURARZ Pomocnik ! 18 - 30 zł/godz. brutto Wymiar pracy Pełny etat Typ umowy Umowa o pracę Rzeszów, Podkarpackie Wymagane doświadczenie: Tak 🇺🇦 Автоматичний переклад українською Opis CIEŚLA SZALUNKOWY Zakres obowiązków: czytanie rysunków wykonawczych doświadczenie w pracy przy montażu elementów ( ściany, stropy, schody, balkony) szalunki PERI, DOKA, HUNNEBECK WYMAGANIA: samodzielność umiejętność pracy w zespole doświadczenie w pracy na budowie MURARZ: Zakres obowiązków: czytanie rysunków wykonawczych Wymagania: samodzielność, umiejętność pracy w zespole doświadczenie w pracy na budowie POMOCNIK - do przyuczenia Szukamy młodych ludzi :) Miejsce pracy: Rzeszów ( okolice) Zatrudnienie: Od zaraz / umowa o pracę

Dodane : 2025-05-14 18:51 + czytaj więcej

Poszukujemy osoby na na stanowisko : - pomocnik montera rusztowań - monter rusztowań Oferujemy : - bezpłatny dojazd , - bezpłatne zakwaterowanie - narzędzia oraz odzież robocza - praca w Polsce w delegacji. - stawki ustalane indywidualnie Prosimy o kontakt tylko osoby zainteresowane pod nr tel : 783037058 lub 720868608

Dodane : 2025-05-14 19:23 + czytaj więcej

cena: 42 zł
INŻYNIERIA RZESZÓW SA zatrudni elektryka, posiadającego uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji sieci na stanowisku eksploatacji , świadectwo kwalifikacyjne E. Wynagrodzenie brutto 42 zł za godzinę. Kontakt: e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-15 07:42 + czytaj więcej

INŻYNIERIA RZESZÓW S.A. zatrudni operatora żurawia samojezdnego. Praca w delegacji. Wymagania: uprawnienia operatora żurawia samojezdnego kategorii IIŻ bez ograniczeń. Kontakt: e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-15 08:02 + czytaj więcej

Wyobraź sobie miejsce, w którym możesz uczyć, rozwijać się i oddychać. Miejsce, w którym edukacja ma znaczenie dla uczniów i dla Ciebie. Gdzie codzienna praca daje satysfakcję, poczucie sensu i energię, a nie wypalenie. Gdzie jesteś częścią zespołu, a nie tylko nazwiskiem w planie lekcji. Taka właśnie jest International WR School międzynarodowa szkoła podstawowa, która zmienia nie tylko edukację dzieci, ale również społeczny obraz pracy nauczyciela. Z troską, autentycznością i przestrzenią do rozwoju. Ludzie mają tu znaczenie - nasz zespół to nasza siła Tworzymy zespół nauczycieli, którzy są fantastyczni nie tylko zawodowo, ale i ludzko - pełni pasji, odwagi i serca do edukacji. To zgrana, wspierająca się społeczność profesjonalistów, którzy współpracują, dzielą się doświadczeniem i inspirują nawzajem każdego dnia. Nie udajemy jesteśmy autentyczni. Pracujemy w zgodzie z wartościami, z uważnością i świadomością celu. Stosujemy metody oceniania kształtującego, które wzmacniają ucznia i uczą go samoświadomości, refleksji i działania z sensem. Dajemy przestrzeń do rozwoju zarówno dzieciom, jak i sobie nawzajem. Uwielbiamy feedback wierzymy, że to on buduje zaufanie, rozwój i zdrowe relacje. Tworzymy kulturę ciągłego uczenia się, gdzie każdy niezależnie od doświadczenia może eksplorować nowe ścieżki, zadawać pytania i rozwijać talenty. Wsparcie to nie hasło to realność codzienności W naszej szkole działa wyjątkowy zespół wsparcia psychologiczno-pedagogicznego pełni empatii, doświa

Dodane : 2025-05-15 08:13 + czytaj więcej

Firma z długoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz imporcie sprzętu sportowego poszukuje informatyka administratora sklepu internetowego. www.ss24.pl, www.waterrower-polska.pl, www.sonifit.pl Wymagania: - praktyczna wiedza w zakresie zarządzania sklepem internetowym, - znajomość PHP, SQL, MYSQL, HTML, CSS, REST API, JSON, OOP, JQUERY, JS, - doświadczenie przy pracy z plikami XML, - znajomość systemu Windows i pakietu MS Office / Libre Office (w szczególności EXCEL / Calc), - nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień, - znajomość wybranego programu graficznego do obróbki zdjęć i tworzenia grafik reklamowych, - dobra organizacja czasu pracy własnej i członków zespołu, - język angielski w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową z firmami zagranicznymi. Zakres obowiązków: - weryfikowanie poprawności danych z plików produktowych, - integrowanie ofert sklepowych, - wstępna analiza błędów, - wsparcie techniczne, - praca nad usprawnieniem procesów integracji, - obsługa sklepu internetowego, - praca z dużymi bazami danych oraz ich aktualizacja, - komunikacja z firmami zagranicznymi, - tłumaczenie instrukcji technicznych, - tworzenie stron internetowych, - wprowadzanie nowych marek na rynek polski. Mile widziane: - znajomość sklepu SKY-SHOP, - znajomość LARAVEL + VUE lub innego frameworka, - umiejętności techniczne umożliwiające pomoc przy serwisie sprzętu sportowego, - znajomość SUBIEKT GT oraz SFERA.

Dodane : 2025-05-15 09:03 + czytaj więcej

Poszukujemy kreatywnej osoby, która wesprze w codziennej pracy dział księgowości Twoje zadania: wprowadzanie danych do systemu księgowego Optima, księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, wsparcie działu księgowości w bieżącej pracy. Nasze oczekiwania: mile widziane doświadczenie w dziale księgowości podstawowa znajomość przepisów podatkowych, dobra organizacja pracy, chęć nauki i rozwoju w obszarze księgowości, znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel), zaangażowanie i dokładność. Co oferujemy: stawkę godzinową od 30 pln brutto , przyjazną atmosferę w doświadczonym zespole, możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości w firmie produkcyjnej, Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres:[użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-15 11:21 + czytaj więcej

Dołącz do jednego z liderów branży szkoleniowej GastroInvest Group. Miejsce pracy: Rzeszów / praca stacjonarna Jesteśmy jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem oraz poszerzaniem zakresu naszych działań, poszukujemy osób, które z energią i zaangażowaniem dołączą do naszego zespołu administracyjnego. Kogo szukamy? Osób odpowiedzialnych, dobrze zorganizowanych i pełnych entuzjazmu do pracy administracyjnej, które odnajdują się w dynamicznym środowisku i cenią sobie rozwój zawodowy. Zakres obowiązków: - przygotowanie bieżącej dokumentacji biurowej, - tworzenie prostych projektów graficznych (np. posty do mediów społecznościowych- Canva), - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do dofinansowań dla klientów, - organizacja pracy biura, - obsługa wysyłki paczek oraz materiałów szkoleniowych. - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy - zamawianie materiałów biurowych i artykułów codziennego użytku - umawianie i organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych - przygotowywanie pism, raportów, zestawień i prezentacji - segregowanie i przekazywanie korespondencji odpowiednim osobom Czego oczekujemy? - dobrej znajomości obsługi Canvy i mediów społecznościowych, - wysokiej precyzji, dokładności i kultury osobistej, - umiejętności pracy w zespole, który rozwija się w szybkim tempie, - radzenia sobie pod presją czasu oraz dobrej organizacji pracy własnej, - nienagannej prezencji. Proces rekrutacji: Etap 1: Przedstawienie warunków i k

Dodane : 2025-05-15 11:21 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji i dofinansowań. Szukasz pracy w dynamicznym i wspierającym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie? Czekamy właśnie na Ciebie! Zakres obowiązków: - Pozyskiwanie dofinansowań krajowych i europejskich dla naszych klientów. - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Monitorowanie nowych możliwości pozyskiwania środków. Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesiące). - Wynagrodzenie podstawowe 3 500 zł netto + 500.00 zł premie od wyników. - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. - Przyjazną atmosferę pracy, ukierunkowaną na wspólne osiąganie wyników. - Stałą pracę Kogo szukamy? - Osób z doświadczeniem w przygotowywaniu wniosków o dofinansowania lub w pracy administracyjnej. - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób nastawionych na rzetelną pracę Jak aplikować? Prześlij swoje CV i krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabilną pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-05-15 11:21 + czytaj więcej

Firma Synerte Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie poszukuje Pracownika ds. legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców. Naszą firmę wyróżnia doświadczenie. Od wielu lat działamy na polskim i zagranicznym rynku oraz z sukcesem wykonujemy zlecenia dla Klientów z wielu branż, a przede wszystkim z branży Automotive. Naszymi partnerami są Volvo, Porsche, Audi, Peugeot, Daimler, MAN oraz wiele innych. Do Twoich obowiązków będzie należeć: • Prowadzenie dokumentacji kadrowej, • Pełne wsparcie i obsługa prowadzonych postępowań legalizujących pobyt i zatrudnienie Cudzoziemców w Polsce, • Stała współpraca z Urzędami w sprawach legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców, • Występowanie o zaświadczenia A1 i karty EKUZ oraz inne dokumenty związane z delegowaniem pracowników, • Aktywne pozyskiwanie kandydatów na różne stanowiska w firmie, z uwzględnieniem specyfiki branży, • Aktywny udział w prowadzeniu programu rozwoju pracowników, • Przygotowywanie raportów i zestawień (praca z danymi w Excelu), • Współpraca i płynna komunikacja z pozostałymi działami firmy. Aplikuj, jeśli jesteś osobą, która: • Posiada wykształcenie wyższe, • Jest ukierunkowana na zdobywanie wiedzy i doświadczenia w przepisach dotyczących legalnego zatrudnienia oraz pobytu Cudzoziemców w Polsce, • Posiada umiejętność praktycznego wykorzystania dostępnych przepisów prawnych (ustaw, rozporządzeń itp. oraz znajomość prawa pracy), • Charakteryzuje się wysokim poziomem zdolności organizacyjnych, • Posiada

Dodane : 2025-05-15 12:07 + czytaj więcej

Poszukujemy zmotywowanych i zaangażowanych osób na stanowisko Montera w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży automotive. Dołącz do zespołu, który tworzy innowacyjne rozwiązania dla przemysłu motoryzacyjnego! Start: od zaraz, bądź w wybranym preferowanym przez Ciebie terminie! Oferujemy możliwość przyuczenia dla osób bez doświadczenia! Miejsce pracy: Austia, Francja, Włochy, Niemcy, Węgry, USA i inne CO BĘDZIESZ ROBIĆ: • Montować wyposażenie hal przemysłowych (np. elementy stalowe, konstrukcje itp.) • Obsługiwać elektronarzędzia (wkrętarki, szlifierki itd.) • Pracować w zgranym zespole ! KOGO SZUKAMY? • Osób z doświadczeniem w branży, bądź z chęcią nauki, • Gotowych do wyjazdu na min. 4–6 tygodni, • Samodzielnych, ale też potrafiących pracować w zespole, • Mile widziane prawo jazdy kat. B (ale nie wymagane). CO OFERUJEMY? • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • Darmowe zakwaterowanie oraz transport do pracy, • Odzież roboczą oraz narzędzia, • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, • Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju, • Masz kolegę, znajomego z którym chciałbyś wyjechać? – u nas jest taka możliwość! • Możliwość długoterminowej współpracy w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Nie czekaj! Aplikuj teraz ( CV - > e-mail: [użyj formularza kontaktowego]) lub skontaktuj się z nami telefonicznie – 533 221 819, aby dowiedzieć się więcej. Czekamy na Twoje zgłosz

Dodane : 2025-05-15 12:09 + czytaj więcej

Firma PROFUNDER CONSULTING zajmuje się pozyskiwaniem dofinansowań dla firm, głównie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), samorządów i organów samorządowych (JST), organizacji pozarządowych (NGO) oraz osób prywatnych. Z związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracowników w zakresie m.in.: sporządzania dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursów z dofinansowaniem unijnym, sporządzania wniosków pożyczkowych, sporządzania modeli biznesowych (internacjonalizacja, dywersyfikacja działalności, gospodarka obiegu zamkniętego). Wymagania stawiane współpracownikom: - minimum pół roku doświadczenia w branży związanej z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego; - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, administracja, prawo); Forma współpracy: umowa zlecenie, umowa o dzieło, współpraca B2B. Tryb pracy: praca całkowicie zdalna oraz ewentualne spotkania robocze. CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W dokumencie CV prosimy umieścić następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Dodane : 2025-05-15 13:26 + czytaj więcej

Strona 12 z 38
zamknij
Zamknij